Conectarea Caselor de Marcat la serverul ANAF. Termene & Amenzi

joi 25 februarie 2021

Consultantii FISCAL ONLINE se documenteaza continuu despre procesul de conectare la serverul ANAF, oferind astfel servicii integrate
 
- Fiscalizare & Conectare
- Instruire personal & listare articole
- Consumabile & Service
 

UPDATE 29.05 - Declaratie pentru Case de Marcat neconectate la server ANAF
 
Avand in vedere ca exista Case de Marcat cu jurnal electronic fara acces la internet, aceste AMEF-uri vor putea fi utilizate in continuare offline, insa entitatile comerciale vor fi nevoite sa notifice ANAF prin transmiterea online a unei declaratii pe propria raspundere (formularul F4110). Detalii aici...
 
 
UPDATE 20.05 - Conectare Case de marcat la serverul ANAF prin FISCAL ONLINE

Conectarea caselor de marcat la serverele ANAF reprezinta o metoda prin care se doreste reducerea evaziunii fiscale precum si cresterea incasarilor din TVA. Totusi, aceasta este veche ce un deceniu.
 
 
UPDATE 19.04 - Conectare Case Marcat la server ANAF prin GPRS sau LAN
 
Majoritatea caselor de marcat electronice se pot conecta la internet prin intermediul unui modul GPRS folosind un SIM de date mobile. Imprimantele fiscale dar si o mica parte din casele de marcat electronice au posibilitatea de conectare la internet prin intermediul unei retele LAN.
Avantaje & Dezavantaje conectare case marcat la server ANAF prin GPRS & LAN
 
 
UPDATE 31.03 - Conectare Case de marcat electronice etapizata
In functie de categoria operatorilor economici, calendarul propus de ANAF presupune respectarea urmatoarelor termene:
a) operatorii economici incadrati in categoria marilor contribuabili vor fi nevoiti sa isi conecteze Casa de Marcat electronica pana la data de 30.06.2021;
b) operatorii economici din categoria contribuabililor mici si mijlocii isi vor conecta casa de marcat electronica la serverul ANAF pana la data de 30.11.2021;
c) operatorii economici ce vor achizitiona aparat de marcat electronic fiscal, cu o data ulterioara 01.12.2021, vor fi obligati sa isi conecteze casa de marcat la data instalarii aparatului de marcat electronic
 
 
Informatii despre conectarea casei de marcat la ANAF. Clientii FISCAL ONLINE cu contract activ au prioritate!
Procedura prin care respectivele case de marcat cu jurnal electronic sunt conectate la sistemul ANAF presupune trecerea aparatelor din regimul de functionare cu profil 0 in regim de functuonare cu profil 1. Aceasta trecere este realizata prin folosirea anumitor fisiere electronice.
 

Exceptie de la regula

In situatia in care se utilizeaza o casa de marcat cu jurnal electronic intr-o zona fara acoperire a retelelor de internet, firmele respective sunt scutite de la aceasta conectare, pentru aceastea fiind obligatorie transmiterea unei declaratii catre ANAF in termen de cel mult doua zile lucratoare de la data instalarii.
 
Prin aceasta declaratie, contribuabilul va informa autoritatile ca aparatele nu pot fi conectate la internet, fiind instalate si utilizate in zone fara acoperire ale reteleor de internet, aceastea urmand sa functioneze in sistem offline.
 

Din aprilie contribuabilii risca amenzi

Contribuabilii care nu vor respecta reglementarile acestui ordin sunt pasibili de amenzi cuprinse intre 8.000 si 10.000 lei. Aceasta amenda este suspendata prin OUG 181/2020 pana la sfarsitul lunii martie 2021. In prezent, pana se va ajunge la conectarea totala a caselor de marcat la sistemul ANAF, firmele sunt nevoite sa transmita lunar o declaratie electronica cu informatiile extrase din casele de marcat.
 
In 31 decembrie 2020, Guvernul a amanat cu 3 luni aplicarea amenzilor pentru neconectarea caselor de marcat la serverul ANAF (pana la 31 martie 2021), iar pana la data de 25 februarie ICI (institutia care testeaza casele de marcat si elibereaza avizele tehnice pentru conexiune) inca nu a eliberat avizele tehnice pentru toate modelele de case de marcat existente pe piata
 

Deducere cheltuieli Case marcat electronice

Dupa lungi dezbateri publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a decis modificarea declaratiilor pentru declararea impozitului pe venit aferent trimestrului 4 dar si urmatoarelor trimestre, permitand deducerea contravalorii achizitiilor de case de marcat electronice. Afla mai multe >>
 
FISCAL ONLINE este distribuitor autorizat Case marcat Oradea
0359 194 303 • 0259 415 677 • 0259 439 656 Oradea, Independentei 11
Aboneaza-te la
Newsletter
detalii »