Contract de service pentru case de marcat fiscale
Pentru o activitate fara intreruperi produse de casa de marcat, va oferim un contract de service ce cuprinde un pachet complet de beneficii numai la FiscalOnline.ro:
- Deplasari prompte la sediul clientului;
- Prioritate in solutionarea solicitarilor;
- Reparatiile se fac la sediul clientului atunci cand este posibil;
- Preturi reduse la piesele de schimb;
- Solutionarea oricaror solicitari legate de casa de marcat sau sistemul fiscal: remediere defectiuni, re-instruire personal, aprovizionare cu consumabile, reconfigurare parametri (data/ora/tva), predare memorie fiscala la ANAF. Programul de lucru in care se asigura deplasari este de la 8:00 la 16:00;
- Asistenta telefonica in intervalul orar 8:00 – 16:00 de Luni pana Vineri;
- Raspuns la mesajele adresate in formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore;
- Predarea gratuita a memoriei fiscale la ANAF atunci cand intervin schimbari in datele firmei (schimbarea sau inchiderea punctului de lucru, a denumirii firmei, a CUI-ului), precum si in cazul umplerii sau defectarii acesteia;
Intrarea in legalitate a societatilor ce au cumparat casa de marcat de cel putin 1 an;
Contractul indeplineste cerintele legislative cu privire la modul de notificare al unitatii de service si cu privire la achizitia de role de hartie.
Pentru oferta va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0359.194.303, prin email la: comenzi@fiscalonline.ro sau
la adresa noastra din Oradea, str. Independentei, nr. 11.
Specificatii
Deplasari promte
da
Prioritate
da
Manopera Gratuita
da
Asistenta telefonica
da
Preturi Reduse
da
Profesionalism
da
Eficienta
da
Responsabilitate
da
Recenzii