Contract de service pentru intregul sistem de vanzare si gestiune
Sistemul de vanzare si gestiune necesita o intretinere atenta. In acest sens, va oferim un contract de service cu urmatoarele beneficii:
- 2 deplasari incluse la sediul clientului in fiecare luna. Termenul de interventie este de maxim 24 de ore;
- Deplasari prompte la sediul clientului;
- Prioritate in solutionarea solicitarilor;
- Reparatiile se fac la sediul clientului atunci cand este posibil;
- Preturi reduse la piesele de schimb-daca este cazul;
- Solutionarea oricaror solicitari legate de componentele hardware sau software ale sistemului, inclusiv casa de marcat;
- Programul de lucru in care se asigura deplasari este de la 8:00 la 16:00;
- Asistenta telefonica sau prin internet in intervalul orar 8:00 – 16:00 de Luni pana Vineri;
- Raspuns la mesajele adresate in formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore;
- Personalizare formate documente interne si externe;
Contractul indeplineste cerintele legislative cu privire la modul de notificare al unitatii de service si cu privire la achizitia de role de hartie.
Pentru oferta va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0359.194.303, prin email la: comenzi@fiscalonline.ro sau la adresa din Oradea, str. Independentei, nr. 11.
Recenzii