Obtinere N.U.I. de la ANAF
Obtinerea Certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale
FiscalOnline.ro depune pentru d-voastra la organului fiscal competent Cererea de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidenta. Aceasta va fi insoțită de următoarele documente:
a) copia facturii și a documentului de plată care atestă achiziționarea aparatului de marcat electronic fiscal, copia contractului de vânzare-cumpărare cu plata în rate sau, după caz, copia contractului de leasing financiar încheiat cu clauză expresă privind asumarea obligației părților că la expirarea contractului de leasing se transferă utilizatoruluidreptul de proprietate asupra aparatului;
b) copia procesului-verbal de sigilare a memoriei fiscale și a aparatului de marcat electronic fiscal;
c) declarația pe propria răspundere a utilizatorului privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat electronic fiscal sau, după caz, declarația privind desfășurarea activității în regim ambulant ori în regim de taxi, însotita de certificatul constatator eliberat de oficiul registrului comerțului, privind deschiderea punctului de lucru;
d) declarația pe propria răspundere a utilizatorului privind numărul de înmatriculare al autovehiculului pe care se va instala aparatul de marcat electronic fiscal (dupa caz)
In urma depunerii acestei cereri, Organul fiscal competent emite Certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale (anexa 2B Ordinul nr. 4156/2017).
Nu ezitati sa ne cereti sfatul, telefonic la 0359.194.303, prin email la comenzi@fiscalonline.ro sau la magazinul nostru
din Oradea, str. Independentei, nr. 11.