Transferul casei de marcat pe o alta societate
Atunci cand casa de marcat fiscala isi schimba proprietarul (se transfera pe o alta societate), trebuie urmati pasii de mai jos:
Se face programare la ANAF de care apartine punctul de lucru pentru predarea memoriei fiscale;
Se anunta Unitatea Acreditata de Service pentru deplasarea unui tehnician la ANAF la data programata;
Clientul impreuna cu tehnicianul se prezinta la ANAF cu:
1. casa de marcat;
2. Cartea de Interventii al echipamentului;
3. Registrul Special al echipamentului;
4. Declaratia de Instalare;
5. CUI-ul societatii care preda casa de marcat;
6. Proces verbal de ridicare a memoriei fiscale;
Dupa finalizarea procedurilor de predare a memoriei fiscale la ANAF, casa de marcat se va vinde la noul proprietar prin
intermediul Unitatii Acreditate de Service, dupa care se realizeaza Procedura de atribuire a noului N.U.I. (Numar Unic
de Inregistrare) din Registrul de Evidenta a Caselor de Marcat, respectand pasii de fiscalizare cu datele noii societati.
La FiscalOnline.ro, prin Contractul de Asistenta Tehnica si Service costurile serviciilor mentionate mai sus se reduc.
Contacteaza-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0359.194.303, prin email la: comenzi@fiscalonline.ro sau
la adresa din Oradea, str. Independentei, nr. 11.
