Program de vanzare si gestiune Micro-Erp Magazin

Program de vanzare si gestiune Micro-Erp Magazin

Disponibilitate:
in stoc
Garantie: 12 luni
14 zile drept de retur
Ai intrebari legate de produs sau
te putem ajuta sa plasezi o comanda?
Comenzi telefonice0359 194 303

Cu siguranta vei avea nevoie si de:

Micro-Erp Magazin este un program de gestiune complet care corespunde cerintelor pietei, fiind in deplina armonie cu reglementarile legislative. 
Este usor de folosit, configurabil si ofera pe langa operatiuni de facturare si lucrul cu casa de marcat 
(emitere bon fiscal, folosire cititor, plata cu card, etc.) o serie de alte functiuni pentru usurarea 
activitatii societatii dumneavoastra. 
 
Micro-ERP Magazin este disponibil in 3 versiuni:
 
Basic – Pret: 350 LEI -  5EUR/LUNA + TVA
Versiunea Basic oferta posibilitatea de a emite facturi, chitante, facturi proforme, avize de insotire 
a marfii. Se pot importa baze de date cu produse si clienti, se poate lucra cu cititor coduri de bare 
si se pot printa rapoarte de iesiri.
 
Standard – Pret 630 LEI - 9EUR/LUNA + TVA
Versiunea Standard oferta suplimentar posibilitatea de a efectua contabilitate primara, transferuri de 
gestiuni, controlul stocurilor precum si alte facilitati.
 
Professional – Pret: 770 LEI - 11EUR/LUNA + TVA
Versiunea Professional ofera detalii privind ca evidenta stocurilor din societatea d-voastra, promotii 
si fidelizare, rapoarte pe e-mail sau sms, etc.
 
Licenta se factureaza anual.
 
Toate abonamentele beneficiază gratuit de suport Bronze inclus !!!
 
În primele 3 luni beneficiați gratuit de pachetul de asistență Gold (consultant dedicat, suport prin telefon, acces remote sau email).
 
După această perioadă puteți opta  pentru unul din pachetele de suport oferite mai jos.
 
*Pentru stații suplimentare  pe același punct de lucru beneficiați de discount 50%.
 
De ce MICROERP de la FiscalOnline.ro ?
Instalare, configurare si instruire gratuita la sediul societatii d-voastre in Judetul Bihor;
Asistenta GRATUITA pentru orice probleme legate de program sau comunicarea cu casa de marcat!
Programul de asistenta telefonica si remote este: luni – vineri in intervalul 8:00 – 16:00; 
Up-date-uri gratuite;
Conectare cu alte echipamente (casa de marcat, cititor, sertar, etc.);
 
Pentru oferta si alte detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0359.194.303, prin email la comenzi@fiscalonline.ro sau la adresa noastra din Oradea, str. Independentei, nr. 11.
 
Suport Bronze - inclus
– Suport pe email, tichet
– Timp maxim de răspuns 48 ore (în general 4 ore)
Suport Silver - 10 EUR*/lună
– Suport pe email, tichet
– Suport telefonic prin callcenter
– Suport prin acces remote
– Timp maxim de răspuns 48 ore (în general 30 min)
Suport Gold - 20 EUR*/lună
– Suport pe email, tichet
– Suport telefonic prin callcenter – linie directă
– Suport prin acces remote
– Consultant dedicat alocat
– Timp maxim de răspuns 24 ore (în general 15 minute)
Suport Platinum - 50 EUR*/lună
– Suport pe email, tichet
– Suport telefonic prin callcenter – linie directă
– Suport prin acces remote
– Consultant dedicat alocat
– Maxim 2 deplasări incluse pe lună
– Asigurare echipamente backup în caz de defecțiune
– Timp maxim de răspuns 24 ore (în general 15 minute)

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Parerea ta este foarte importanta pentru noi!

Produse similare

Cere oferta de pret

Cod produs:
Aboneaza-te la
Newsletter
detalii »