Program de vanzare si gestiune Freya Restaurant

Program de vanzare si gestiune Freya Restaurant

Disponibilitate:
La comanda
Garantie: 12 luni
14 zile drept de retur
Ai intrebari legate de produs sau
te putem ajuta sa plasezi o comanda?
Comenzi telefonice0359 194 303
Distribuie
Freya
Adauga in cosAdauga la favorite
Cumpara in rate

Cu siguranta vei avea nevoie si de:

Freya Restaurant este un software complet pentru administrarea rapida si fara erori a restaurantelor, 
barurilor, cluburilor, cafenelelor, cantinelor, fast-food-urilor, ceainariilor, pizzeriilor si a altor 
unitati de servire din domeniul ospitalier.
 
Programul este disponibil in trei variante:
 
Freya MiniPret: 1250 lei + TVA
– Include: marcare produse cu deschidere de mese; trimitere comenzi catre sectii; separare  
si combinare note de plata; rapoarte de vanzari.
Freya StandardPret: 2000 lei + TVA
– Include suplimentar: gestiune stocuri pe baza de retetar; rapoarte de stocuri, clienti,
personal, furnizori, s.a. 
Freya ProfessionalPret: 3000 lei + TVA
– Include modul fidelizare clienti; modul productie; happy-hour; rezervari; schimbari
automate de pret; gift-card; plata in contul clientului; rapoarte complexe de management; transfer intre 
gestiuni; afisare calorii pe nota de plata; player muzica; s.a.
 
Avantajele Freya Restaurant:
ASPECT PERSONALIZAT – Prin personalizarea culorilor si configurarea planului localului.
FIABIL – Asigurand functionarea continua, fara erori.
USOR DE FOLOSIT – Chiar si de catre utilizatori neexperimentati.
COMPLET – Raspunzand oricarei nevoi din domeniul ospitalier.
RAPID – Intuitiv si performant.
 
Avantajele implementarii unui sistem cu FISCALONLINE.RO:
Consultanta si personalizare solutie completa;
Suport gratuit 30 de zile de la instalare, telefonic si prin internet;
Contracte de service optionale, remote sau cu deplasari incluse;
 
Freya Restaurant se integreaza cu o gama variata de echipamente POS (precum imprimante fiscale, cantare, 
afisaje pentru client etc.) si sisteme aditionale (precum mese de biliard, sisteme de acces cu turnicheti, 
sisteme de chemare ospatari).
 
Module software optionale:
Licenta suplimentara pentru POS          – 60% din licenta principala
Licenta suplimentara de back-office      – 40% din licenta principala
Modul Kitchen pentru tv/monior             – 1400 Lei + TVA
Comenzi pe tablete                                – 100 Lei + TVA – oricate tablete
Optiune “Fidelizare” la var. Standard     – 333 Lei + TVA
 
De ce FREYA de la FiscalOnline.ro ?
Instalare, configurare si instruire gratuita la sediul societatii d-voastre in Judetul Bihor;
Asistenta GRATUITA pentru orice probleme legate de program sau comunicarea cu casa de marcat!
Programul de asistenta telefonica si remote este: luni – vineri in intervalul 8:00 – 17:00; 
sambata: 09:00 – 13.00;
Up-date-uri gratuite;
Conectare cu alte echipamente (casa de marcat, cititor, sertar, etc.);
 
Pentru oferta si alte detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0359.194.303, prin email
la comenzi@fiscalonline.ro sau la adresa noastra din Oradea, str. Traian Mosoiu, nr. 6.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Parerea ta este foarte importanta pentru noi!

Produse similare

Cere oferta de pret

Cod produs:
Aboneaza-te la
Newsletter
detalii »