Program de vanzare si gestiune Micro-Erp Restaurant

Program de vanzare si gestiune Micro-Erp Restaurant

Disponibilitate:
in stoc
Garantie: 12 luni
14 zile drept de retur
Ai intrebari legate de produs sau
te putem ajuta sa plasezi o comanda?
Comenzi telefonice0359 194 303
Distribuie
MicroERP
Adauga in cosAdauga la favorite
Cumpara in rate

Cu siguranta vei avea nevoie si de:

Micro-ERP Restaurant este un software care administreaza activitatea business-ului de tip restaurant, 
cafenea, pub, etc.
 
Dintre functionalitati mentionam:
- Evidenta + asistarea vanzarii la restaurant pe sale / mese / comenzi / chelneri;
- Regim de lucru autoservire;
- Vanzare numerar / credit / tichete / facturare / Protocol 2 nivele;
- Suprafata configurabila pentru monitoare Touch;
- Evidenta pe mese / chelneri / tip de vanzare;
- Listare comanda pe imprimante sectii (bucatarie, bar, etc.);
- Listare nota de plata;
- Listare bon – Casa de marcat fiscal;
- Listare factura;
- Evidenta vanzari pe tip / pe preparate / pe chelneri / pe gestiuni;
- Transfer masa / transfer partial;
- Nota de plata, bon fiscal partial pentru grupuri;
- Discount (reduceri / rabat) calcul + evidenta;
- Rezervari + evidenta avansuri;
- Evidenta meniuri / cocktail-uri + descarcare / materii prime;
- Promotii;
- Evidenta vanzare protocol / card / facturare;
- Evidenta + urmarire vanzare credit / decontari;
- Evidenta mese;
- Comanda / nota de plata / factura personalizata.
 
Micro-ERP Restaurant este disponibil in 3 versiuni:
 
Basic – Pret: 420 lei 6Eur/Luna + TVA
Versiunea Basic oferta posibilitatea de vanzare la modul POS, controlul angajatilor, situatii si rapoarte si siguranta datelor.
 
Standard – Pret 770 lei 11Eur/Luna + TVA
Versiunea Standard oferta suplimentar posibilitatea de a efectua contabilitatea primara, controlul 
stocurilor si retetar pentru partea de bucatarie si bar.
 
Professional – Pret: 980 lei 14Eur/Luna + TVA
Versiunea Professional ofera in plus fata de versiunea Standard promotii si fidelizare, rapoarte pe 
e-mail sau sms, etc.
 
Licenta se factureaza anual.
 
Toate abonamentele beneficiază gratuit de suport Bronze inclus !!!
 
În primele 3 luni beneficiați gratuit de pachetul de asistență Gold (consultant dedicat, suport prin telefon, acces remote sau email).
 
După această perioadă puteți opta  pentru unul din pachetele de suport oferite mai jos.
 
*Pentru stații suplimentare  pe același punct de lucru beneficiați de discount 50%.
 
De ce MICROERP de la FiscalOnline.ro ?
Instalare, configurare si instruire gratuita la sediul societatii d-voastre in Judetul Bihor;
Asistenta GRATUITA pentru orice probleme legate de program sau comunicarea cu casa de marcat!
Programul de asistenta telefonica si remote este: luni – vineri in intervalul 8:00 – 16:00; 
Up-date-uri gratuite;
Conectare cu alte echipamente (casa de marcat, cititor, sertar, etc.);
 
Pentru oferta si alte detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0359.194.303, prin email la comenzi@fiscalonline.ro sau la adresa noastra din Oradea, str. Independentei, nr. 11.
 
Suport Bronze - inclus
– Suport pe email, tichet
– Timp maxim de răspuns 48 ore (în general 4 ore)
Suport Silver - 10 EUR*/lună
– Suport pe email, tichet
– Suport telefonic prin callcenter
– Suport prin acces remote
– Timp maxim de răspuns 48 ore (în general 30 min)
Suport Gold - 20 EUR*/lună
– Suport pe email, tichet
– Suport telefonic prin callcenter – linie directă
– Suport prin acces remote
– Consultant dedicat alocat
– Timp maxim de răspuns 24 ore (în general 15 minute)
Suport Platinum - 50 EUR*/lună
– Suport pe email, tichet
– Suport telefonic prin callcenter – linie directă
– Suport prin acces remote
– Consultant dedicat alocat
– Maxim 2 deplasări incluse pe lună
– Asigurare echipamente backup în caz de defecțiune
– Timp maxim de răspuns 24 ore (în general 15 minute)

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Parerea ta este foarte importanta pentru noi!

Produse similare

Cere oferta de pret

Cod produs:
Aboneaza-te la
Newsletter
detalii »