Sisteme complete

Daca administrati un business in care achizitionati zilnic mai multe produse si nu utilizati un sistem complet, atunci ne intrebam, de ce?
S-ar putea sa credeti ca nu aveti nevoie si ca va gestionati bine afacerea, dar ati fi placut impresionat de ajutorul unui sistem complet. S-ar putea sa va surprinda cat de mult va poate ajuta sistemul complet.
Aruncati o privire la aceste 6 motive bune pentru a lua in considerare un sistem complet:

• Eliminați eroarea umana
Dacă efectuati manual comenzile sau calculati stocul, aveti toate sansele la o eroarea umana. Sigur, o eroare nu va fi finalul unui business, dar o marja de eroare de 1%, va poate duce la pierderea a mii de lei anual. (de exemplu, daca luati în medie 1 000 de lei pe zi, 6 zile pe săptămână, exista 52 de saptamani intr-un an, daca aveți doar o eroare de 1% pe care o pierdeti, aceasta reprezinta 3120 lei, pierdere). In acelasi timp, cu un sistem complet s-ar putea ajunge la aceleasi dar veti detine o evidenta exacta si fixa asupra intregului business, eliminand erorile umane.

• Reduceți pierderile
Este trist sa spunem ca de fiecare data, ca pierderile unei afaceri se datorează furtului propriilor angajati. Din moment ce acesti oameni stiu cum functioneaza procesele companiei, ei sunt capabili sa exploateze defectele pentru a-si acoperi furtul. Un sistem complet poate urmari si evalua fiecare etapa a ciclului de viata al unui produs de la achizitionarea de la un furnizor la vanzarea catre un client. Puteti utiliza aceste date pentru a intelege unde au loc pierderile dvs. și unde sunt defectele proceselor dvs. si actionati in consecinta.

• Cresterea eficientei
Daca stocul (inventarul) intotdeauna se compenseaza (balantele) cu ceea ce ati vandut, atunci puteti trece la urmatorul punct. Daca insa aveti discrepante, poate doriti sa aflati de unde apar aceste lucruri. Orice sistem complet va introduce automat informatiile de vanzare direct in inventarul dvs., astfel incat sa nu mai aveti nevoie sa verificati dublu pentru neconcordante intre vanzarile pe care le-ati facut si cele pe care le aveti in stoc. Daca va puteti integra si cu software-ul dvs. contabil, atunci veti castiga si mai mult timp. Acest lucru va ofera mai mult timp personalului dvs. pentru a va concentra asupra generarii unor venituri suplimentare, prin atentia focalizata catre clienti.

• Cunoasteti rentabilitatea investitiei
Stiti ce este cea mai bine vanduta linie de produse? Sau care dintre magazinele dvs. are cel mai mare succes si de ce? Poate ca aveti o persoana de vanzari deosebit de buna fara de care nu veti vinde atat de mult? Rapoartele de vanzari generate de un sistem complet va permit sa analizati eficienta oricaror campanii pe care le desfasurati. Acest lucru va permite sa gasiti produsele cu cele mai bune marje, cine este cea mai buna persoana de vanzari din cadrul echipei dvs., structurile de pret sau ofertele de top care conving clientii sa cumpere si ce activitati de marketing sunt cele mai de succes pentru afacerea dvs. Puteti apoi sa va optimizati procesele de vanzare, sa comandati si sa comercializati pentru a va imbunatati marjele de profit.

• Optimizati procesul dvs. de verificare
In mod substantial, accelerati procesul de verificare cu scanarea codului de bare. Clientii dvs. vor fi mult mai multumiti daca nu trebuie sa astepte pentru a efectua o achizitie si veti putea servi mai multi clienti in fiecare zi. In plus, veti putea inregistra mai multe date la casa, care ar putea fi folosite pentru a stimula loialitatea la clientela dvs. si pentru a va ajuta sa le comercializati mai bine.

• Tineti-va preturile exacte si consecvente
Cand efectuati o schimbare de pret, trebuie doar sa faceti acest lucru intr-un singur loc si acesta va fi actualizat in mai multe locatii si in software-ul de gestionare. Aceasta înseamna ca preturile dvs. sunt intotdeauna consistente, astfel încat clientii dvs. nu se vor simti niciodata inselati daca observa un preț mai ieftin intr-o alta locatie sau chiar primesc un pret diferit de la un alt agent de vanzari din magazin. Daca integrati sistemul POS cu celelalte canale de vanzare, cum ar fi magazinul online, puteti să le actualizați automat in acelasi timp.

Daca inca mai administrati afacerea dvs. mica cu pixul si hartia, un calculator sau un simplu software de calcul tabelar, ar putea fi momentul sa luati in considerare un punct de vanzare adecvat.
Fiscal Online vine in intampinarea d-voastra cu o gama variata de sisteme complete de diferite categorii de preturi. De la sisteme complete compuse din computer pana la sisteme complete formate din POS-uri de ultima generatie si software-uri dedicate.

Produse recomandate

Sistem complet de vanzare pentru chioscuri FSO #2C
0  review
Sistem complet de vanzare pentru chioscuri FSO #2C
Cere oferta de pret

Cod produs:
• in stoc
Sistem complet de vanzare si gestiune pentru restaurante FSO #3R
0  review
Sistem complet de vanzare si gestiune pentru restaurante FSO #3R
Cere oferta de pret

Cod produs:
• in stoc
Sistem complet de vanzare pentru chioscuri FSO #1C
0  review
Sistem complet de vanzare pentru chioscuri FSO #1C
Cere oferta de pret

Cod produs:
• in stoc
Sistem complet de vanzare si gestiune pentru magazine FSO #1M
0  review
Sistem complet de vanzare si gestiune pentru magazine FSO #1M
Cere oferta de pret

Cod produs:
• in stoc
Sistem complet de vanzare si gestiune pentru restaurante FSO #1R
0  review
Sistem complet de vanzare si gestiune pentru restaurante FSO #1R
Cere oferta de pret

Cod produs:
• in stoc
Sistem complet de vanzare si gestiune pentru magazine FSO #3M
0  review
Sistem complet de vanzare si gestiune pentru magazine FSO #3M
Cere oferta de pret

Cod produs:
• in stoc
Sistem complet de vanzare si gestiune pentru restaurante FSO #2R
0  review
Sistem complet de vanzare si gestiune pentru restaurante FSO #2R
Cere oferta de pret

Cod produs:
• in stoc
Sistem complet de vanzare pentru chioscuri FSO #3C
0  review
Sistem complet de vanzare pentru chioscuri FSO #3C
Cere oferta de pret

Cod produs:
• in stoc
Aboneaza-te la
Newsletter
detalii »